Merhaba arkadaşlar ;

Az önce güzel bir haber aldım ve hemen paylaşmak istedim. Türkçemize güzel bir Adobe kaynakçası daha eklendi:"Adobe AIR". Adobe'nin yepyeni masaüstü uygulamaları çözümü AIR üzerine Flex,Flash ve Actionscript tabanlı uygulamalar yapabiliyoruz,yani çokta yeni şeyler öğrenmenize gerek kalmadan bir websitesini masaüstü uygulamasına çevirebiliyorsunuz. Yayın hayatına yeni başlayan KODLAB en kapsamlı Türkçe Actionscript 3.0 kitabı yazarı Engin YÖYEN ile beraber bu yeni teknolojinin "Adobe AIR" kitabını yayınladı. Ayrıntılı bilgi için KODLAB sitesi sizi bekliyor.

http://www.kodlab.com/programlama/59-adobe-air.html


Önsözünü sevgili Engin'in isteğiyle müthiş bir keyifle benim yazdığım bu kitapı Engin bir güzellik daha yaparak blogundan 3 adet ücretsiz dağıtıyor.Bence kaçırmayın derim gençler ;)

http://enginyoyen.com/blog/tr/ucretsiz-air-kitabi/

Verdiğim ve verecek olduğum Flash,Actionscript,Flex ve AIR eğitimlerinde keyifle paylaşacağım bu kitabı sizde edinin . AIR'ın büyülü dünyasında kendi uygulamarınızı ne kadar kolay geliştirdiğinize siz bile şaşıracaksınız.

Engin'e de tekrardan herkes adına teşekkürü borç biliyorum ,Türkçemize böyle güzel ve geleceği çok parlak olan bir teknolojinin bir kitabını daha da geç olmadan kazandırdığı için. Engin bunu daha öncede Actionscript 3.0 için yapmıştı şimdi sanıyorum sıra Flex'te ;)


Sevgiyle kalın dostlar..



Ercan Altuğ YILMAZ