Merhaba arkadaşlar

Özellikle Web Teknolojilerine meraklı birçok genç arkadaşımızdan epostalar alıyorum nereden başlamalıyız,nerede eğitim bulabiliriz gibi. Blogumda sağ tarafta paylaştığım linkleri mutlaka göz atın derim.

E-Learning eknolojilerinin başında Adobe Flash ve programlama altyapısı Actionscript gelmektedir. Actionscript 3.0 için gördüğüm en başarılı ve ücretsiz eğitim serisi Adobe TV'deki Doug Winnie'nin Actionscript 1:1 serisidir. Devamında da Ersin hocanın ücretli videolarını www.videoegitim.com adresinden edinmenizi tavsiye ederim. Lynda.com 'daki bazı ücretli eğitimleri de unutmamalı tabiki.

http://tv.adobe.com/show/actionscript-11-with-doug-winnie/


E-Learning Teknolojilerinde Flash ve Actionscript'in devamında Javascrip bilgisi de gerekmekte. Ayrıca SCORM standartı ile uğraşacaksanız SCORM ADL Dökümanlarına da göz atmanız gerekir. Bu konuyla ilgili uzun bir makale yazıyorum paylaşacağım.


Sevgiler...