Merhaba arkadaşlar ;

Bugün BilgeAdam adına Hüseyin Ağırman Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Bilişim Teknolojileri bölümü Labında Flash ve Actionscript Semineri verdim. Benim içinde bir lisede seminer vermemden ötürü biraz değişik bir duyguydu ziller,çocuklar,kantin falan biara yanlız gezdim okulu ve diyaloglr kurdum öğrencilerle. Hepsi zehir gibi,aynı dönem hem php hemde asp görmekten şikayet edip ben kendimi geliştirip .Net öğrenicem diyecek kadar bilinçli ve kendine güveni olan çocuklardı. Meslek liselerinin havası gerçekten çok farklı ve çok değerli. Gelelim seminere.

Öğrencilerin çoğu Flash bilmeselerde bölümleri gereği aldıkları programlama altyapıları sayesinde kodlara yabancı değildiler. Bende basit animasyonlar gösterdikten sonra aynılarını programatik olarak Tween ve Transation Class ile de yapabileceklerini ve mixleyebileceklerini göstererek semineri tamamladım. Öğrendikleri kodların mutlaka biyerlerde karşılarına geleceğini görmüş oldular.

Değişik bir anı oldu benim için burdan hocalarımıza ve öğrencilerimize sevgilerimi gönderiyorum misafirperverlikleri için teşekkür ederim..