Merhaba arkadaşlar ;

Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliğinde daha önce duyurduğum Adobe Workshop çalışmamızı tamamladık. Bence temel altyapısı olanlar için soru-cevaplarımızla , olmayan yeni öğrencilere de çeşitli uygulamalarımızla iyi bir giriş bilgilendirmesi oldu.

Bu etkinliğin gerçekleşmesinde büyük emeği olan Mehmet Albayrak hocamıza hem böyle güzel eğitim etkinlikleriyle öğrencilerine büyük katkı sağlaması hemde öğrencilerle arasında yakaladığı muazzam kolej havası dolayısıyla teşekkürlerimi iletiyorum.

Isparta'ya benim ilk gidişimdi,biraz bahsetmek isterim.Açıkçası çok derli toplu bir şehir buldum ve güzel bir havanın da etkisiyle Istanbul yerine çok daha yaşanır bir cennet olarak gördüm. Heryerde Süleyman Demirel okulları,altgeçitleri,hatta kebapçıları sarmış olan memlekette kendisine olan sempatim büyük ve sevimli heykeliyle daha da arttı. Siyasi kısmı biryana hakkaten her memleketin böyle sahiplenmesi gereken birdeğeri olmalı.

Yukarıdaki örnek fotoğrafımızda da görüldüğü üzere son seansımıza kalan az ama öz kalabalığımızla o an simültene çıkardığımız After Effects'ten gelen transparan flash videomuzu Flash içerisinde ipod videosu gibi gösterdiğimiz uygulamamız da çok keyifliydi.En kısa sürede tekrardan görüşmek üzere arkadaşlar...

Sevgilerle...