Merhaba arkadaşlar ;

İster websiteniz için olsun ister After Effects veya Windows uygulamaları için kurumsal kimliğe uygun ve benzeri olmayan güzel degreli arkaplanları Photoshop ile 3 basit adımda yapabilirsiniz.


Arkaplan boyutlarınıza uygun Photoshop'ta bir çalışma açın.Yukarıda gösterdiğim işaretlerden 1.ci adımdan Gradient Tool'u seçin,2.ci adımdan istediğiniz tipte olan degre geçişi seçin,ben örnekte radial yani merkezcil gradienti seçtim ve 3.adım da renk paletinden ön taraf koyu kırmızı arkaplan siyah seçtim.Sonra ekrana istediği yerden başlatarak bir çizgi çizerek beğeninceye kadar başlangıç noktası ve uzunluğunu yönünü değiştirerek arkaplanınızı oluşturun.Sonrada File-Save As Jpeg-Quality 80 diyerek çıkartıp projenize dahil edebilirsiniz.

Daha hoş ve gerçekçi olması için arkaplana bir deseni Blend Mode'lar ile atayabilirsiniz.Bunun için google image kısmına "old paper texture" yazıp gelen ilk foto linkindeki fotoğrafı photoshopta bir üst layera getiriyorum. Layerın altta gösterdiğim gibi opacityi istediğim değer olan %60'a düşürüyorum bu sizde renk ve desene göre tabiiki değişebilir,Blend Mode olarakta Multiply veya benim gibi Overlay verebilirsiniz.Sonuç muhteşem :



İnsanın hemen butonları yazıları getiresi geliyor bide arka plan müziği verdikmiydi,tamamdır ! Ver hocam coşkuyu ver diyorsunuz dimi :)

Üstteki örnek desenler linki :

Faydalı olması dileğiyle.