İstanbul Üniversite'si Bilgisayar Mühendisliğinin düzenlediği Bilişim Günleri 2.Gününde " Adobe Workshop " başlığında Adobe ürünlerini ve Web tarafında önemli olan Dreamweaver CS3 ile XHTML & CSS Giriş ve Flash ile Animasyon ve After Effects ile görsel efektlere giriş yaptık.

Kameramı almaya unuttuğumdan herhangi bir fotoğraf anı olarak alamadım ancak katılım genelde beklediğim gibi başlangıçta kalabalık , 4 saatin sonuna doğru da az ama öz bence yine de kalabalık bir grupla Workshop Eğitim seminerimizi tamamladık. Umarım Web Teknolojileri ile ilgilenmeyi düşünenler için iyi bir giriş olmuştur.

Bu workshop'ta beni yanlız bırakmayan İstanbul Üniversitesinden öğrencim Ertuğrul Haskan bloguna bir not eklemiş ona link vererek bu yazımı noktalıyorum.

http://blog.ertugrulhaskan.com/index.php/2008/04/29/muhendislik-fakultesi-semineri

Haftaya pazartesi Isparta Süleyman Demirel Üniversitesinde olacağım,haftasonu da Afyon gözüküyor. Yoğun bir hafta olacak , çağıran tüm üniversitelere eğitimlerimi denkleştirip gitmeye çalışıyorum yeterki birşeyleri değiştirebilelim.

Teşekkürler...