Merhaba arkadaşlar ;

Bayram telaşı bende açıkçası çok blogumla ilgilenemedim,genelde önceden hazır bazı deneme yazılarım olur onları toparlardım,ancak bu bayram aile içinde büyüklerimiz küçüklerimiz gayet güzel geçiyor.

Ancak önceleri yazar olarak sitenin kurucusu Sıraceddin Bey'in desteğiyle yazmaya başladığım internette baya bir popüler olan SanalKurs sitesinden bahsedeceğim. Tavsiye linklerimde de yer alan sanalkursta bende blogumdaki eski postlarımı oraya da gönderiyorum,güzel geri iletiler hatta dostlar ediniyorum,insanlarla faydalı bilgileri paylaşmak ve işlerine yaradığını görmek güzel.

SanalKurs'ta en çok sevdiğim kısım amatör profesyonel herkesin yazması ve yorum yazmada gayet rahat olmaları,ve yazarlara bu yorumların anlık gönderilmesi.
Yazar olarak gördüğüm gayet büyük isimlerde var,büyük gazete köşe yazarları,Bilgeadam Bilimer Edutime eğitmenleri(bende Netron'u temsil ediyorum:) ) sitenin kurucusu Sıraceddin Bey'de önemli isimlerden.

Eminim sizde kendi branşınızla ilgili güzel yazılar bulabilir ve faydalanabilirsiniz.