Cebit Bilişim Eurasia 2007 fuarını dün ziyaret etme fırsatı bulabildim.
Öncelikle bu fuara İstanbul'da demek bin şahit ister onu belirtmeden geçemeyeceğim,İstanbul tabelaları dolu şehir dışında bir yerlerdeydi.
Amerikalıların deyimiyle ordan da Downtown'a dönmek trafik yüzünden gayet maceralı oldu,ancak yine de Bilişim ve teknoloji fuarı nerde olursa olsun ziyaret edilmeli.Son brikaç yıldır farketmeden hayatımızın vazgeçilmezleri olmaya başlamış cep telefonları şimdilerde ise laptoplar artık vazgeçilmez durumdalar. Bu fuarda da birbirlerine iyice entegre oldukları ve geliştiklerini gördük.Fuarın yıldızı 3G ve Turkcell idi herkes bir müşteri hizmetlisi ve ya arkadaşıyla görüntülü konuşmak için sıradaydı. Bence güzel olan ise eski dost Medyasoftu tekrardan aramızda görmek oldu.Eğitim sektörünün kilometre taşları Netron ve Bilgeadam'ın katılmadığı fuarda sektörün seniorları Edutime,Arıbil,Bilişim,Bilimer ve tabiiki SmartPRO güzel standlar açmışlar. Hepsini gezmeye fırsatım olmadı ancak gerçek anlamda o gürültüde pozitif bişeyler yapaya çalışan Arıbil'i eğitim odasını,eğitmenlerini ve seminerler takvimlerini gördüm,kutluyorum eğitim anlamında yaptuığımız asıl işi unutmadan pazarlama taraftarı oldum hep.İnşallah Compex'te büyüklerinde katılımıyla hem eğitim hemde bilişim anlamında daha güzel bir fuar bizi bekliyor.Aralık ' ta görüşmek üzere diyorum.