Merhaba arkadaslar ;

Blogumdaki Kitap Söleni son sürat devam ediyor. 1 ay ne kadar çabuk geçti hem Subat ayinin kisa olmasindan sanirim hemde yogun egitim ve projelerimden. Subat Ayinin çekilisini azönce yaptim.Geçen aya göre daha az katilim oldu ama eminim Mart ayinin kitapi " Web Tasarimcilar için CSS kitapi " çok daha fazla ilgi görecektir. Subat ayinin talihlisi ise HAMZA ERBAY oldu. Tebrikler Hamza. Adresini bekliyorum kitapla birlikte fotografinda bu yaziya eklenecek. Çekilis yaptigim math.random fonksiyonuyla diziden çektigim çalismayi da indirmek için tiklayin.





Simdi sira MART ayinda.Kitap sölenin ilk gününden itibaren Actionscript ve CSS kitapina talep baya çoktu bu ay CSS kitapini bir takipçime verecegim.Siz de nasilmi katilacaksiniz ? Blogumda bir aktivite gösterin :) Aktivite yorum yazmak ve sag panelde görmüs oldugunuz tanitim,reklam ve faydali egitim adreslerine tiklamak olabilir.

Herkese Bol Sans....

________ GÜNCELLEME _________ Hamza Erbay kitabına kavuştu: