Merhaba arkadaşlar ;

Geçtiğimiz gün dostum Daron YÖNDEM'in Koç Üniversitesinde düzenlediği INETA , Microsoft ve RedBull sponsorluğuyla sabaha kadar süren Silvernight etkinliğine bende katıldım. Böyle bir etkinlik Bilişim camiasında sanmıyorum birdaha olsun gelemeyenler çok interaktif bir katılımcı grubu ve 24 saat açık kantini ve okulu ile muazzam bir ortam kaçırdılar.

Ben öğrencim Oğuzcan Şahin ve MSP Gökhan Gülbiz ile beraber bir köşede takıldık. Önce Daron projeyi anlatıp kısa bir giriş yaptı Silverlighta ama benimde gördüğüm aslında herkes hazırdı projeye ve giriştik. Biz Oğuzcan Şahin'le Photoshop - XHTML & CSS kısmını hazırladığımız arayüzü Ararat ve ekibine pasladık onlarda .Net ile video upload ile kontrol panelini yazdılar 3ten sabaha kadar. Tabii tasarım aslında yarım saat sürdü gerisinde kalanda daha çok sohbet,dialog ve pizza redbull ikilisi oluşturdu duyanlar sabaha kadar eğitim veya çalıştık sanmasınlar NeedForSpeed bile oynadık :)

Sabahın ilk ışıklarında ise oylama sonucu 4 gruptan "DeveDizayn" adını verdiğimiz aslında DevDizayn olcaktıda adı ama dizaynı çok vurguluyor diye developmentın devesi olsun dedik kötümü ettik :) bizim proje birinci oldu ödül almadık ama iyi bir takım oyununu ortaya koyduk sanıyorum. Ben sadece kendi teslim ettiğim kısmın linkini paylaşıyorum.

http://www.expression.web.tr/sl.html


Böyle marjinal bir Bilişim etkinliğinde emeği geçen tüm genç MSP arkadaşlarımı kutluyorum,gerçekten pırıl pırıl bir gençlikler sadece Microsoft ile sınırlı kalmamalarını temenni ediyorum. Daron'a da özel bir tebrik bu satırlardan abi Allah gazını kesmesin sen "Silverlight Kampı" da yaparsın 1 hafta = sadece yemek su ve Silverlight = dağın başında konsepti fena diil :)

Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere...