Merhaba arkadaşlar ;

Geçtiğimiz haftasonu Afyon Kocatepe Üniversitesi Meslek Yüksekokulu'nun davetlisi olarak Daron YÖNDEM ile ben Afyon'da Kültür Merkezinde tam gün eğitim seminerler verdik. Cumartesi Daron YÖNDEM Silverlight,WPF,LINQ ve DynamicData anlatırken okul yöneticilerimizin katılımının olduğu Pazar ve son gün bende Dreamweaver CS4 , Flash CS4 , After Effects CS4 ve Photoshop CS4 programlarının temel işlevlerini,web odaklı iş akışlarını ve özellikle CS4 sürümlerindeki yeni özelliklerini uygulamalı paylaştım.Okul ders programlarında olan bu programları tanıyan arkadaşlar yeni sürümlerle daha derinden ve proje odaklı tanışma fırsatı buldular.



Afyon'da kaldığımız sürece bize konukseverlikte sınır tanımayan başta Sadık Oral ve tüm arkadaşlarına,Erdoğan ve Ertuğrul hocamıza sevgilerimi bu satırlardan iletiyorum.
Daron YÖNDEM'in de saat bazlı kaymak yeme rekorumu kırdığı için kınıyorum :) Aynı anda 3 farklı tatlıdan kaymak yiyebilme iradesini gösterdi dostum.

Yüzden fazla genç için birşeyler öğrendikleri ve takip edecebilecekleri adresleri öğrendikleri bir etkinliği geride bıraktık.Bu imkanı sağlayan tüm sponsorlar,isimsiz kahraman kulüp üyeleri,hocalarımız,başta dekanımız ve yöneticilerimize bizlerde teşekkürlerimizi iletiyoruz. Bir sonraki Bilişim Etkinliğinde görüşmek üzere..