Actionscript 3.0 'a geçmek için 10 Sebep - 5
Yazar : E.Altuğ YILMAZ
Object Orienting Programming (Nesne Yönelimli Programlama Altyapısı) :
Actionscript 3.0 'ı ilk gördüğüm zaman daha önce 2.0 da binbir zorluklarla yapmaya çalıştığımız Class yapısının artık zorunluluk haline geldiğini ve böylece animasyonların 2-3 kez daha hızlı çalıştığını görmüştük.
Class yapısıyla yeni öğrenenler ilk başlarda biraz zorlansalar da çok daha esnek bir yapı ve size ve programlamanıza göre değişebilen tasarımlar ortaya çıkabilecektir.Düşünün bir kere Tween classını kullanarak kendi Motion Tween'ininizi özelliklerine göre oluşturabilmek,ve her seferinde bunu çağırabilmek.
Actionscript 3.0 programala ve OOP ile ilgili makalelere ulaşabileceğiniz değerli Muttalip TULGAR'ın mmistanbul.com'daki dersler linkini de paylaşıyorum.
http://www.mmistanbul.com/ders/title/actionscript-30-nesne-yonelimli-programlama-i-object-oriented-programming-giris
Faydalı olması dileğiyle..