Merhaba arkadaşlar ;

Blog aslında türkçe günlüktür ve ilk başladığım günlerde ders verdiğim sınıflardaki olaylara,kendi hayatımdan ve günlük gelişmelerden daha çok yazdığımı farkettim. Zaman içerisinde Flash,Silverlight,Actionscript derken bunların önemi de çok olmadığından geride kaldılar. Ancak bugün özellikle paylaşmak ve blogumda kalmasını istediğim bir konuyu burada paylaşacağım.

Fethiye'li olduğumu infomdan okumuş olabilirsiniz,aslında orada büyüdüm ve 2-3 sene öncesine kadar her yaz uzun zaman Fethiye'de ailemin işlettiği hotelde geçirdim yazlarımı. İnanılmaz keyifli ve çeşitli tecrübeler kazandığım günlerdi.Evet ER-ÖZ Hotel şuanda da babamın işlettiği Fethiye'de Çalış Plajında denize sıfır 30 odalı 3 yıldızlı minik kendi halinde bir hotel.Ve kesin olan bir gerçek te bu koşuşturma ve askerlik-evlilik etapları bittiğinde emeklilik günlerimin Fethiye'de olacağı kesin.Umarım o zamana kadar orada da Bilişim değerlenecek ve Fethiye Üniversitesi kurulacak,o zaman çok daha güzel olacak benim için.

Eylül ayında da ramazan bayramıyla belki birleştirerek 1-2 hafta gitmeyi düşünüyorum,eğer hala tatil planı yapmayanlar varsa alt tarafta 99 yılında tarafımdan yapılmış websitesini gezerek eğer düşünen olursa benimle kontağa geçebilirler. Hotel Ekim başlarında kapanıyor sezonluk ne yazıkki. Yarın Actionscript 3.0 Geçiş için Sebeplerden 4.cüsü video yeniliklerini yayınlayacağım. Sevgilerimle...


http://www.erozhotel.com