Merhaba arkadaşlar ;

Netron BA'da bir üçleme olarak düşündüğümüz tam gün Silverlight Workshop'larının 3.cüsü "Video Uygulamaları"nı dün tamamladık. İlk yarıda kaçanları ve fotoğrafa kalamayanlarımız hariç kadro deyim yerindeyse az ama özdü. Ben çok keyif aldım ve çok şeyde öğrendim,Daron hocama bizleri kırmayıp bu güzel etkinlikleri beraber yapmamıza imkan verdiği için çok teşekkür ediyorum.Zaten kendisine Netron olarak hediyesini de gün sonunda ilettik :)

Günün başka güzel hatırası bence öğrencilerimden Oğuzcan Şahin 'in Daron Yöndem ile yaptığı güzel,keyifli ve bir o kadar soru işaretlerini giderici röportajıydı. Bu röportaja ulaşmak için :

http://ogzcns.blogspot.com/2008/04/microsoft-silverlight-gurumuz-daron.html

Etkinliğin çalışma dosyalarına ulaşmak için :

http://daron.yondem.com/tr/PermaLink.aspx?guid=b3a3954a-79fe-49dc-aa74-f0cb6b6728f4

Buarada tasarımlar bana ait , çalışmayan kodlar ise Developer ekibinin ona göre :)


Yeniden bir Silverlight etkinliğinde görüşmek üzere...