Merhaba arkadaşlar ;

Bu ara çok güncelleyemiyorum (enazından hergün) blogumu,farkındayım ama hem gencturkcell eğitimleri,hem Microsoft Silverlight eğitimi ve 2 proje zamanımı hatta gecelerimi baya bir sıkıştırdı. Ancak çok önceden aklımda olan gördüğümde niye düşünemedim dediğim bulut efekti vermeyi ve mantığını göstereceğim.bu sefer tasarımla çok uğraşamadım ama Bulut efekti vereceğiniz kısma bulut olacak Brush ile beyaz görselleri alttaki gibi çizin.

Daha sonra bunları seçip Filtre verebilmek için Movie Klip yapın ve alttaki properties sekmesinden Filters kısmına geçin ve altta verdiğim gibi tasarımda anlık güncellenecek şeklide Blur filtresini verin.Ben daha sonra da o bulutları taşıyan Movie klipleri çoğalttım birde loop ederseniz Motion Tween ile bi tarafta diğer tarafa işiniz bitti.

Gerçekten tüm işimiz bu kadardı,şimdi daha gerçekçi olması için Blur ve loop ayarlarını birdaha gözden geçirin ve dışarıdan bir arkadaşınızdan yorum isteyin çünkü size hep basit gelecektir siz yaptığınızdan.İyi tasarımlar.