Şikayetiniz mi var ? Sikayetvar.com :)
Yazar : E.Altuğ YILMAZ
Merhaba arkadaşlar ;
Bugün uzun zamandır yapmadığım size günlük hayatımdan bir tecrübeyle bir siteyi tavsiye etmek istiyorum.Daha önce de sahibinden.com için aynı şeyi yapmıştım çünkü bende şaşırtıcı derecede bir geri dönüş yaşamıştım ve elimden bir sürü kullanmadığım elektroniği iyi fiyatlara elimden çıkartmıştım hatta 2-3 kişi birden yarışarak almışlardı.
Aynı şekilde bugün yine belki sahibinden gibi duyulmuş ama üye olmadığından nimetlerinden faydalanamadığınız sikayetvar.com sitesini tanıtmak istiyorum.Sanıyorum internette gördüğüm en müşteri odaklı site.Eğer hayatınızda tüketicisi olduğunuz bir büyük firmanın ürünü var ve bu ürün ile ilgili destek sıkıntısı çekiyorsanız bu site tam size göre. Hemen ürünün markasını,sıkıntınızı siteye üye olarak yazıyorsunuz 2-3 iş günü içerisinde direk size ulaşıyorlar.Siteye kayıtlı tüm şirketlerde sikayetvar.com dan sorumlu müşteri hizmetleri var.Staj yaptığım Digiturk'te de öyleydi. Ayrıca son zamanlarda popüler olan kredi kartı aidatlarınızı da alttaki yasal emsali yazarak çok kısa sürede hesabınıza geri yükletebiliyorsunuz.
Şikayetiniz varsa sikayetvar.com ;)
" 4822 sayılı kanun ile değişik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunun sözleşmedeki haksız şartlar başlıklı 6. Maddesine ve 5464 sayılı banka ve kredi kartları kanunun 24. Maddesine göre bankanızın almış olduğu bu kart ücreti, herhangi bir hizmet karşılığı olmadığından ve de söz konusu sözleşme şartı önceden hazırlanmış, özellikle standart sözleşmede yer alması nedeniyle içeriğine etki edilemeyip; müzakere edilemediğinden haksız bir şarttır. Ayrıca 5464 sayılı yasanın 44. Maddesinde yapılan atfa binaen, uyuşmazlıkların tüketici hakem heyeti`nde ve/veya tüketici mahkemesi`nde çözümleneceği hüküm altına alınmıştır, denilmektedir.
Konu ile ilgili emsal karar: Kocaeli Tüketici Mahkemesi�nin 04.10.2006 tarih ve 2006/368 karar numaralı kararı. Bu konudaki Kocaeli Tüketici Sorunları Hakem Heyeti`nin haksız alınan ücretin iadesi yönündeki kararı onaylaması emsal teşkil etmektedir.
Her türlü sözleşmede yer alan haksız şartlar tüketici için bağlayıcı değildir. Bu sebeple haksız bir şart içeren sözleşmeler geçersizdir. "
Bugün uzun zamandır yapmadığım size günlük hayatımdan bir tecrübeyle bir siteyi tavsiye etmek istiyorum.Daha önce de sahibinden.com için aynı şeyi yapmıştım çünkü bende şaşırtıcı derecede bir geri dönüş yaşamıştım ve elimden bir sürü kullanmadığım elektroniği iyi fiyatlara elimden çıkartmıştım hatta 2-3 kişi birden yarışarak almışlardı.
Aynı şekilde bugün yine belki sahibinden gibi duyulmuş ama üye olmadığından nimetlerinden faydalanamadığınız sikayetvar.com sitesini tanıtmak istiyorum.Sanıyorum internette gördüğüm en müşteri odaklı site.Eğer hayatınızda tüketicisi olduğunuz bir büyük firmanın ürünü var ve bu ürün ile ilgili destek sıkıntısı çekiyorsanız bu site tam size göre. Hemen ürünün markasını,sıkıntınızı siteye üye olarak yazıyorsunuz 2-3 iş günü içerisinde direk size ulaşıyorlar.Siteye kayıtlı tüm şirketlerde sikayetvar.com dan sorumlu müşteri hizmetleri var.Staj yaptığım Digiturk'te de öyleydi. Ayrıca son zamanlarda popüler olan kredi kartı aidatlarınızı da alttaki yasal emsali yazarak çok kısa sürede hesabınıza geri yükletebiliyorsunuz.
Şikayetiniz varsa sikayetvar.com ;)
" 4822 sayılı kanun ile değişik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunun sözleşmedeki haksız şartlar başlıklı 6. Maddesine ve 5464 sayılı banka ve kredi kartları kanunun 24. Maddesine göre bankanızın almış olduğu bu kart ücreti, herhangi bir hizmet karşılığı olmadığından ve de söz konusu sözleşme şartı önceden hazırlanmış, özellikle standart sözleşmede yer alması nedeniyle içeriğine etki edilemeyip; müzakere edilemediğinden haksız bir şarttır. Ayrıca 5464 sayılı yasanın 44. Maddesinde yapılan atfa binaen, uyuşmazlıkların tüketici hakem heyeti`nde ve/veya tüketici mahkemesi`nde çözümleneceği hüküm altına alınmıştır, denilmektedir.
Konu ile ilgili emsal karar: Kocaeli Tüketici Mahkemesi�nin 04.10.2006 tarih ve 2006/368 karar numaralı kararı. Bu konudaki Kocaeli Tüketici Sorunları Hakem Heyeti`nin haksız alınan ücretin iadesi yönündeki kararı onaylaması emsal teşkil etmektedir.
Her türlü sözleşmede yer alan haksız şartlar tüketici için bağlayıcı değildir. Bu sebeple haksız bir şart içeren sözleşmeler geçersizdir. "
This entry was posted on 00:25, and is filed under
Güncel
. Follow any responses to this post through RSS. You can leave a response, or trackback from your own site.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
16/12/07
Bende geçen günler de philips marka mp3 playerımdan şikayetçi olduğum için yazmıştım 2/3 iş günü içerisinde bana döndüler ve sorunumla ilgilendiler..
Tanıtım için de teşekkürler hocam gerçekten çok güzel bir site ve aldığı ödüller ile de müşteri memnuniyeti ile de bunu kanıtlamışlar..