Lee Brimelow bir Adobe çalışanı. Aslında Adobe'de işe girmesi de çok yeni ve ilginç bir hikayeye sahip. Geçtiğimiz eylül ayı başında Lee , daha önce Lynda.com da benimde linkini paylaştığım Blend eğitimleri gibi birçok eğitime imza atmış biri olarak Adobe ye kendi deyimiyle bir mektup yazar.CV sini içine eklemez sadece blog adresini iletir insan kaynaklarına.Ve derki ben Flash,Flex ve AIR teknolojisinin geleceğin olduğuna inanıyorum,ve diğer teknolojiler dışında sadece bu programlara odaklanmak istiyorum.Bu yüzden sizden beni işe almanızı ve bu ürünlerle ilgili bir managerliğe getirmenizi istiyorum yazar. Yazarın daha önce WPF,Blend ürünlerinin eğitimini de verdiğini düşünürsek,şu sözü daha da öne çıkıyor.Web'in bu gelişiminde hala tasarım kaygılarımı programcılık becerilerimle birleştirebildiğim tek altyapı herzaman Flash olmuştur der. Ve işi kapar ;)

Neymiş bu blog adresi derseniz theflashblog.com ama asıl tutorial sitesi ise; onun yazımıyla : gotoAndLearn(.com) . En temel actionscript kodlarından biri olan gotoAndPlay(); itafen alınmış bir domain.Yani link şu:

http://www.gotoandlearn.com

Bu linkte Actionscript 2.0 kodlar ile görsel tasarım odaklı programcılık örneklerinin gelişmiş örnekleri var.AS 3.0'de çok fazla uygulama yok o yüzden yabancılıkta çekmeyeceksiniz.
Özellikle Amazonunda giriş sayfasında kullandığı Carousel 3D uygulaması göz alıcı.

Adobe CS3 Icon ları ile bir 3D Carousel uygulaması görmek için :


http://theflashblog.com/?p=240

Lee'nin paylaşımcılığını ve eğlenceli anlatımını çok severim,blog adresini Adobe'ye geçtikten sonra AIR üzerine kaydıracağı belli oluyor ancak takip edin derim faydalanırsınız.