Arkadaşlar aktif bir şekilde güncellemeye çalıştığım blog adresimde Google Analitycs ile istatistikler tutuyorum. Yakında Google Analitycs ile ilgili bir yazım da olucak. Websitesi olan herkese tavsiye ederim.Ziyaretçi istatistiklerini grafiklerle anlatımlı bu kadar başarılı tutması ve bu hizmetin türkçe olması beni gayet mutlu ediyor.
Oradan aldığım verilere göre ençok download edilen linkim Türkçe Flash ebook'u olmuş. Bende blog adresimde bir Ebook kısmı açmaya ve yararlı bulduğum(her bulduğum değil) ebookları siteye yüklemeye karar verdim.Hepsi okuduğum kitaplar olacak indirip takıldığınız noktalrı bana sorabilirsiniz. Bu sefer yine Macromedia Press serisinden Flash 8 üzerine A tutorial Guide,tutorial tadında konu tekrarlarını içeren hızlı bir tekrar yapmak isteyen veya konu olarak bir konuyu okumak isteyenler için ideal bir kitabı yüklüyorum.Faydalı olması dileğiyle...

İndirmek için tıklayınız